Przedłużenie ważności orzeczeń o
niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
Powiatowy
Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Garwolinie informuje, że na
podstawie art. 15h ust.1 pkt 1 i 2ustawy z dnia 31 marca
2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z
zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób
zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 568):
1)orzeczenia wydane na czas określony, których ważność
upłynęła w terminie
od 09 grudnia 2019 r. do 07 marca 2020 r. zachowują
ważność, pod warunkiem złożenia w tym terminie kolejnego wniosku o
wydanie orzeczenia, do upływu 60 dnia od dnia odwołania stanu
zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii, jednak nie dłużej niż do dnia
wydania nowego orzeczenia o niepełnosprawności albo orzeczenia o stopniu
niepełnosprawności;
2)orzeczenia wydane na czas określony, których ważność
upływa w terminie od dnia wejścia w życie wyżej wskazanej ustawy, tj. od dnia 8
marca 2020 r. zachowują
ważność do upływu 60 dnia od dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego lub
stanu epidemii, jednak nie dłużej niż do dnia wydania nowego orzeczenia o
niepełnosprawności albo orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (w tym
przypadku nie ma obowiązku złożenia kolejnego wniosku).
Wydłużenie
ważności orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności następuje z
mocy samego prawa, na podstawie wyżej wskazanych przepisów ustawy.
KOMUNIKAT
Od
1 marca 2021r. obsługa interesantów będzie się odbywać w pomieszczeniu PCPR
przy wydzielonym stanowisku w godzinach pracy urzędu tj.8.00-16.00. Pamiętajmy
o nakazie noszenia maseczek.
Program wyrównywanie różnic
między regionami III
Informujemy o możliwości składania wniosków przez
samorządy gminne i organizacje pozarządowe o dofinansowanie ze środków
Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych realizacji
„Programu wyrównywanie różnic między regionami III” w roku 2021. W ramach programu dofinansowana jest
m.in.:
Obszar B -
Likwidacja barier w urzędach, placówkach edukacyjnych lub środowiskowych
domach samopomocy, w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania
się
i komunikowania,
Obszar
C - Utworzenie spółdzielni socjalnej osób prawnych,
Obszar D -
Likwidacja barier transportowych – dofinansowanie do zakupu lub przystosowania
pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych w:
- placówkach służących rehabilitacji osób
niepełnosprawnych prowadzonych przez gminy lub organizacje pozarządowe,
- warsztatach terapii zajęciowej prowadzonych
przez gminy lub organizacje pozarządowe,
- gminach, które dowożą osoby z
niepełnosprawnościami do znajdujących się poza ich terenem placówek służących
rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
Wnioski
należy składać w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Garwolinie,
ul. Mazowiecka 26, do dnia 12 lutego 2021 r. (druk
poniżej)
Szczegółowe informacje
dotyczące sposobu realizacji i procedur Programu znajdują się na stronie
internetowej Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych:
Informacji udzielają również pracownicy Powiatowego Centrum Pomocy
Rodzinie w Garwolinie, ul. Mazowiecka 26, tel. 25 682 43 19.
Zachęcamy do składania wniosków i skorzystania z dofinansowania w ramach
„Programu wyrównywania różnic między regionami III”.
Powiat Garwoliński za
pośrednictwem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie w okresie
30.07.2020r. – 30.11.2020r. realizował projekt „Wsparcie dzieci umieszczonych w
pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”. W ramach projektu zostało objętych
69 podmiotów, tj. 2 placówki opiekuńczo – wychowawcze wchodzące w skład „Ośrodka
Pomocy Dziecku Zielone Izdebno” oraz 67 rodzin zastępczych, w tym: 46 rodzin
zastępczych spokrewnionych, 19 rodzin zastępczych niezawodowych, 2 rodziny
zastępcze zawodowe.
Wsparcia w ramach projektu udzielono
łącznie 264 osobom z instytucjonalnej i rodzinnej pieczy zastępczej. Zostało rozdysponowane
2540 sztuk maseczek ochronnych, 12700 rękawiczek oraz 292 litrów płynu
dezynfekującego.
25 rodzin zastępczych otrzymało
30 laptopów oraz 2 sztuki sprzętu multimedialnego, tj. tablica interaktywna i
projektor. Placówkom opiekuńczo – wychowawczym przekazano 19 laptopów, 12
głośników bluetooth, 35 szt. pendrive oraz wyposażono 1 miejsce
kwarantanny/izolacji.
W związku z
zagrożeniem epidemiologicznym oraz koniecznością wzmocnienia ochrony przed
koronawirusem (Covid-19) w trosce o bezpieczeństwo interesantów Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie podjął decyzje o zamknięciu
urzędu dla interesantów do odwołania.
W związku z
powyższym kontakt interesanta z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie/Powiatowym
Zespołem ds. Orzekania o Niepełnosprawności będzie odbywał się następująco:
W pilnych
sprawach interesanci Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie/Powiatowego
Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności będą przyjmowani przez pracowników
W punkcie
na sali konferencyjnej na parterze-WEJŚCIE A W GODZINACH 8.OO-15.00
(CODZIENNIE)
Prosimy o
zachowanie obustronnych środków ochronnych i postępowanie zgodnie z
informacjami uzyskanymi od pracowników.
Z PCPR można
kontaktować się :
-telefonicznie
pod numerem telefonu: (25)6824319
-e-mailem na
adres: wydz.pcpr@garwolin-starostwo.pl
Jednocześnie
informujemy że wszystkie wzory wniosków są dostępne na stronie internetowej
PCPR: www.pcprgarwolin.pl
UWAGA
REKRUTACJA!!!
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY
DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
Powiat Garwoliński uruchamia Środowiskowy Dom Samopomocy dla
uczestników
z zaburzeniami psychicznymi.
Dom będzie działał w budynku zlokalizowanym w Miętnem przy
ul. Głównej 45,
8 godzin dziennie od
poniedziałku do piątku.
Planowany termin otwarcia: 21 grudnia 2020r.
Nasz nowy Środowiskowy Dom
Samopomocy jest ośrodkiem wsparcia dziennego, przeznaczonym dla:
osób dorosłych, przewlekle
psychicznie chorych, niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu znacznym i
umiarkowanym, a także osób z lekkim upośledzeniem umysłowym, gdy jednocześnie
występują inne zaburzenia, zwłaszcza neurologiczne oraz wykazujących inne
przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych.
ŚDS będzie
zapewniał usługi w ramach indywidualnych i grupowych treningów mających na
celu poprawę sprawności psychofizycznej uczestników oraz ich zaradności
osobistej.
Zapraszamy Państwa, w tym opiekunów i rodziny
osób z niepełnosprawnością do zapoznania się z procedurą naboru.
Informacje w sprawie można uzyskać w Powiatowym
Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie, ul. Mazowiecka 26 tel. 25 682
43 19
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie
informuje, że realizuje pilotażowy program „Aktywny samorząd” finansowany ze
środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
W 2020 roku realizowane są następujące formy wsparcia
w Module I:
Obszar A – likwidacja bariery transportowej:
Zadanie 1 –
pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu (adresowana
do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - do 16 roku życia lub osób ze
znacznym albo umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, z dysfunkcją narządu
ruchu;
Zadanie 2, 3 – pomoc w uzyskaniu prawa jazdy
(adresowana do osób ze znacznym albo umiarkowanym stopniem niepełnosprawności,
z dysfunkcją narządu ruchu lub dysfunkcją narządu słuchu, w stopniu wymagającym
korzystania z usług tłumacza języka migowego );
Zadanie 4- pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania
do posiadanego samochodu (adresowana do osób ze znacznym albo umiarkowanym
stopniem niepełnosprawności z dysfunkcją narządu słuchu);
Obszar B – likwidacja barier w dostępie do
uczestniczenia w społeczeństwie informacyjnym:
Zadanie 1 – pomoc w zakupie sprzętu elektronicznego
lub jego elementów oraz oprogramowania (adresowana do osób z orzeczeniem o
niepełnosprawności - do 16 roku życia lub do osób ze znacznym stopniem
niepełnosprawności, z dysfunkcją narządu wzroku lub obu kończyn górnych);
Zadanie 2 – dofinansowanie szkoleń w zakresie obsługi
nabytego w ramach programu sprzętu elektronicznego i oprogramowania;
Zadanie 3 – pomoc w zakupie sprzętu elektronicznego
lub jego elementów oraz oprogramowania (adresowana do osób z umiarkowanym
stopniem niepełnosprawności, z dysfunkcją narządu wzroku);
Zadanie 4 – pomoc w zakupie sprzętu elektronicznego
lub jego elementów oraz oprogramowania (adresowana do osób z orzeczeniem o
niepełnosprawności do 16 roku życia lub osób ze znacznym albo umiarkowanym
stopniem niepełnosprawności, z dysfunkcją narządu słuchu i trudnościami w
komunikowaniu się za pomocą mowy);
Zadanie 5 – pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej
posiadanego sprzętu elektronicznego, zakupionego w ramach programu (adresowana
do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - do 16 roku życia lub osób ze
znacznym stopniem niepełnosprawności);
Obszar C – likwidacja barier w poruszaniu się:
Zadanie 1 – pomoc w zakupie wózka inwalidzkiego o
napędzie elektrycznym adresowana do osób z orzeczeniem o
niepełnosprawności (do 16 roku życia)
lub osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności i dysfunkcją uniemożliwiającą
samodzielne poruszanie się za pomocą wózka inwalidzkiego o napędzie ręcznym
Zadanie 2 – pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej
posiadanego skutera lub wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym (adresowana
do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - do 16 roku życia lub osób ze
znacznym stopniem niepełnosprawności);
Zadanie 3 – pomoc w zakupie protezy kończyny, w której
zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne, tj. protezy co najmniej na III
poziomie jakości (adresowana do osób ze stopniem niepełnosprawności);
Zadanie 4 – pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej
posiadanej protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania
techniczne - co najmniej na III poziomie jakości (adresowana do osób ze
stopniem niepełnosprawności);
Zadanie 5 – pomoc w zakupie skutera inwalidzkiego o
napędzie elektrycznym lub oprzyrządowania elektrycznego do wózka ręcznego
(adresowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - do 16 roku życia lub
osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności, z dysfunkcją narządu ruchu
powodującą problemy w samodzielnym przemieszczaniu się i posiadających zgodę
lekarza specjalisty na użytkowanie przedmiotu dofinansowania);
Obszar D – pomoc w utrzymaniu aktywności zawodowej
poprzez zapewnienie opieki dla osoby zależnej (dziecka przebywającego w żłobku lub przedszkolu albo pod inną tego typu
opieką, pomoc adresowana do osób ze znacznym lub umiarkowanym stopniem
niepełnosprawności, które są przedstawicielem ustawowym lub opiekunem prawnym
dziecka).
Moduł II – pomoc w
uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym, adresowany do osób ze znacznym lub
umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.
Wnioski o dofinansowanie w
ramach Modułu I można składać do 31 sierpnia 2020r., w ramach Modułu II od
1 września 2020r. do 10 października 2020r.w systemie elektronicznym SOW dostępnym na stronie
PFRON lub osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, 08-400 Garwolin,
ul. Mazowiecka 26. Więcej informacji można uzyskać pod numerami
telefonów 25 685 26 64, 25 685 26 52 lub w siedzibie Powiatowego
Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie, ul. Mazowiecka 26.
Dofinansowanie dla osób niepełnosprawnych
w okresie zawieszenia działalności niektórych placówek rehabilitacyjnych i
oświatowych
Powiat
Garwoliński przystąpił do realizacji Modułu III programu „Pomoc osobom
niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych
wywołanych chorobami zakaźnymi” finansowanego przez Państwowy Fundusz
Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
O dofinansowanie mogą wnioskować:
-
uczestnicy warsztatów terapii zajęciowej,
-
uczestnicy środowiskowych domów samopomocy,
-
podopieczni dziennych domów pomocy społecznej, funkcjonujących na podstawie
przepisów ustawy o pomocy społecznej,
-
podopieczni placówek rehabilitacyjnych, których działalność finansowana jest ze
środków PFRON,
-
uczestnicy programów zatwierdzonych przez Radę Nadzorczą PFRON i w ramach tych
programów korzystają ze wsparcia udzielanego przez placówki rehabilitacyjne,
-
pełnoletni (od 18 do 25 r.ż.) uczestnicy zajęć rewalidacyjno – wychowawczych
(osoby z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim),
- pełnoletni
(od 18 do 24 r.ż.) wychowankowie specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych.
Warunki programu:
-
Wnioskodawca musi posiadać orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub
niezdolności do pracy z ZUS,
-
zajęcia muszą być zawieszone przez 5 kolejnych następujących po sobie dni
roboczych w każdym miesiącu, o który składa się wniosek,
-
rodzice lub opiekunowie nie pobierali w miesiącach, które obejmuje wniosek o dofinansowanie, dodatkowego zasiłku
opiekuńczego, o którym mowa w art. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o
szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i
zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji
kryzysowych”.
Wysokość dofinansowania:
- dofinansowanie
wynosi 500 zł miesięcznie nie więcej niż za okres 3 miesięcy na każdą osobę
niepełnosprawną.
W związku z zagrożeniem związanym z Koronowirusem prosimy, aby w miarę możliwości sprawy urzędowe załatwiać w formie elektronicznej lub drogą pocztową
Dodał: Administrator dnia 11.03.2020r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie informuje, że ruszył nabór wniosków o dofinansowanie dla
osób niepełnosprawnych w ramach programu „Aktywny samorząd”:
ØW ramach Modułu I (likwidacja barier
utrudniających aktywizację społeczną i zawodową)
- wnioski można
składać od 1 marca do 31 sierpnia 2020r.
ØW ramach Modułu II (pomoc w uzyskaniu
wykształcenia na poziomie wyższym)
- wnioski można składać od 1 marca do 31 marca 2020r.
lub w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy
Rodzinie, ul. Mazowiecka 26
Dodał: Administrator dnia 02.03.2020r.
Społeczna rada ds Osób Niepełnosprawnych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie informuje, iż w związku z pojawieniem się ogłoszenia Starosty Powiatu Garwolińskiego w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego w sprawie zgłaszania kandydatów do Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych, samorządy gminne z terenu powiatu garwolińskiego oraz organizacje pozarządowe, fundacje działające na terenie powiatu garwolińskiego mogą wytypować po jednym przedstawicielu do Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych, w terminie do 20 lutego 2020r.
Kandydatury można zgłaszać na piśmie w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Garwolinie, ul. Mazowiecka 26.
Dodał: Administrator dnia 29.01.2020r.
SOW
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w
Garwolinie informuje, że od 1 stycznia 2020 roku wnioski o dofinansowanie
przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych oraz udziału w turnusach
rehabilitacyjnych można składać w formie elektronicznej w dedykowanym systemie
SOW.
AS- możliwość złożenia wniosków drogą elektroniczną
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie informuje, że wnioski w
ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd” Moduł II- pomoc w uzyskaniu
wykształcenia na poziomie wyższym dla osób ze znacznym bądź umiarkowanym
stopniem niepełnosprawności, można składać drogą elektroniczną→ link do strony: https://sow.pfron.org.pl/logowanie
Nabór na semestr zimowy trwa do 10 października 2019r. Zachęcamy
do korzystania z tej formy składania wniosków.
Dodał: Administrator dnia 07.10.2019r.
AS- MODUŁ II nabór wniosków
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie informuje, że rozpoczyna się nabór wniosków do pilotażowego programu „Aktywny Samorząd” Moduł II – pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym. Z dofinansowania mogą skorzystać osoby ze znacznym bądź umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.
Wnioski można składać w terminie od 1 września do 15 października 2019r.
Dofinansowanie obejmuje koszty czesnego oraz inne koszty związane z uzyskaniem wykształcenia.
Wnioskować mogą:
- uczniowie szkół policealnych,
- studenci szkół wyższych ,
- studenci kolegiów,
- studenci studiów doktoranckich,
- studenci studiów podyplomowych.
Druki wniosków do pobrania na stronie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie www.pcprgarwolin.pl
lub w siedzibie Powiatowego Centrum w Garwolinie, ul. Mazowiecka 26.
Bliższe informacje można uzyskać pod numerami telefonów:
25 685 26 52, 684 26 64 lub 25 682 43 19
Dodał: Administrator dnia 30.08.2019r.
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko Głównej Księgowej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Głównej Księgowej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie
Garwolin, dnia 14.06.2019
r.
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie ogłasza nabór
na
stanowisko Głównej Księgowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie
ul. Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin, (025) 682 43 19
Osoba
ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do
zatrudnienia na danym stanowisku:
jest
obywatelem polskim lub ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii
Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim
Obszarze Gospodarczym,
ma
pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
nie
była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi
gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu
terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo
skarbowe,
posiada
znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do
wykonywania obowiązków głównego księgowego,
spełnia
jeden z poniższych warunków:
ukończyła
ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe,
uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia
podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;
ukończyła
średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej
6-letnią praktykę w księgowości;
jest
wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
posiada
certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg
rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
cieszy
się nieposzlakowaną opinią,
znajomość
przepisów prawa z zakresu: ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach o
publicznych oraz rozporządzeń: Ministra Finansów w sprawie szczegółowej
klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków
pochodzących ze źródeł zagranicznych, Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie
rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek
samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów
budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek
budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, oraz ustawy
o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku od towarów i usług.
Wymagania
dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest
nabór:
znajomość
obsługi systemu operacyjnego (Windows 7, 8, 10) i pakietu Office oraz urządzeń
biurowych ( xero, faks, skaner),
dobra
znajomość programu księgowego Qwant, programu płacowego Qwark i QDeklaracje,
jak również programu SJO BeSTi@ i BudżetJB plus, służącego do sporządzania
sprawozdań,
Zakres
wykonywanych zadań na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
prowadzenie
rachunkowości jednostki,
wykonywanie
dyspozycji środkami pieniężnymi,
dokonywanie
wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem
finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji
gospodarczych i finansowych,
naliczanie
i wypłata wynagrodzeń oraz innych
należności,
terminowe
naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne,
Fundusz Pracy (sporządzanie deklaracji DRA),
rozliczenia
z Urzędem Skarbowym,
analiza
wykorzystania środków przydzielonych z budżetu,
opracowywanie
projektu planu dochodów i wydatków,
sporządzanie
miesięcznych, półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych, finansowych i GUS.
Informacja
o warunkach pracy:
Z
osobą wyłonioną w drodze konkursu zostanie zawarta umowa o pracę na czas
określony w pełnym wymiarze czasu pracy od dnia 29 lipca 2019 r. Następnie po
wskazanym okresie istnieje możliwość zawarcia umowy o pracę na czas określony
bądź nieokreślony.
Informacja
o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w
Garwolinie w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 511, z późn.
zm.) jest niższy niż 6%.
Wymagane
dokumenty:
życiorys
– curriculum vitae (c.v.),
list
motywacyjny,
kwestionariusz
osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
oświadczenie
o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
oświadczenie
o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi
gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu
terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo
skarbowe,
oświadczenie
o posiadanym obywatelstwie,
zgoda
na przetwarzanie danych osobowych,
kserokopia
dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie
odbytych studiów),
kserokopie
innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i
umiejętności (kursy, szkolenia, itp.),
kserokopie
dokumentów potwierdzających staż pracy (kopie świadectw pracy, zaświadczenia o
zatrudnieniu).
Termin
i miejsce składania dokumentów:
Wymagane
dokumenty należy składać w terminie do dnia 24 czerwca 2019 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy
składać w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie przy ul.
Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin lub przesłać pocztą na ww. adres, w terminie
określonym w ogłoszeniu w zamkniętych kopertach z dopiskiem na kopercie:
„Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego Powiatowego Centrum Pomocy
Rodzinie w Garwolinie w terminie do dnia 24 czerwca 2019 r.”
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej
określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze
informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy
informacyjnej jednostki, w której prowadzony jest nabór, oraz opublikowanie w
Biuletynie przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Administratorem danych osobowych jest
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie reprezentowane przez Dyrektora
PCPR, dane kontaktowe: ul. Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin, tel. (025) 682 43
19, e-mail: wydz.pcpr@garwolin-starostwo.pl
będą
przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze
stanowisko urzędnicze na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b) rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
nie będą udostępniane innym odbiorcom,
będą przechowywane nie dłużej niż 3
miesiące od zakończenia procesu rekrutacji,
nie
będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji w sprawie
indywidualnej.
Kandydatom
przysługuje prawo żądania:
dostępu
do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na
zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych),
ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych,
wniesienia
skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę
danych osobowych.
Podanie
danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Odmowa podania danych
może uniemożliwić wzięcie udziału w procesie naboru.
Dane
osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje
wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za
zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie:
„Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach
aplikacyjnych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie, ul.
Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na
ww. stanowisko.”
Procedura
naboru na wolne stanowisko urzędnicze odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260, z
późn. zm.).
(ogłoszenie o naborze na wolne
stanowisko urzędnicze z dnia 28.05.2019 r.)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Garwolinie informuje, że w wyniku zakończenia naboru na wyżej wymienione
stanowisko urzędnicze nie została
zatrudniona żadna osoba.
UZASADNIENIE:
Złożona oferta nie spełniała
wymagań określonych w ogłoszeniu
nr RS/111/1/19 z dnia 28.05.2019 r.
(…)
Janina Kula
Dyrektor
Powiatowego Centrum
Pomocy
Rodzinie w Garwolinie
Dodał: Administrator dnia 13.06.2019r.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Głównej Księgowej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie