W związku z zagrożeniem związanym z Koronowirusem prosimy, aby w miarę możliwości sprawy urzędowe załatwiać w formie elektronicznej lub drogą pocztową
Dodał: Administrator dnia 11.03.2020r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie informuje, że ruszył nabór wniosków o dofinansowanie dla
osób niepełnosprawnych w ramach programu „Aktywny samorząd”:
ØW ramach Modułu I (likwidacja barier
utrudniających aktywizację społeczną i zawodową)
- wnioski można
składać od 1 marca do 31 sierpnia 2020r.
ØW ramach Modułu II (pomoc w uzyskaniu
wykształcenia na poziomie wyższym)
- wnioski można składać od 1 marca do 31 marca 2020r.
lub w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy
Rodzinie, ul. Mazowiecka 26
Dodał: Administrator dnia 02.03.2020r.
Społeczna rada ds Osób Niepełnosprawnych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie informuje, iż w związku z pojawieniem się ogłoszenia Starosty Powiatu Garwolińskiego w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego w sprawie zgłaszania kandydatów do Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych, samorządy gminne z terenu powiatu garwolińskiego oraz organizacje pozarządowe, fundacje działające na terenie powiatu garwolińskiego mogą wytypować po jednym przedstawicielu do Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych, w terminie do 20 lutego 2020r.
Kandydatury można zgłaszać na piśmie w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Garwolinie, ul. Mazowiecka 26.
Dodał: Administrator dnia 29.01.2020r.
SOW
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w
Garwolinie informuje, że od 1 stycznia 2020 roku wnioski o dofinansowanie
przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych oraz udziału w turnusach
rehabilitacyjnych można składać w formie elektronicznej w dedykowanym systemie
SOW.
AS- możliwość złożenia wniosków drogą elektroniczną
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie informuje, że wnioski w
ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd” Moduł II- pomoc w uzyskaniu
wykształcenia na poziomie wyższym dla osób ze znacznym bądź umiarkowanym
stopniem niepełnosprawności, można składać drogą elektroniczną→ link do strony: https://sow.pfron.org.pl/logowanie
Nabór na semestr zimowy trwa do 10 października 2019r. Zachęcamy
do korzystania z tej formy składania wniosków.
Dodał: Administrator dnia 07.10.2019r.
AS- MODUŁ II nabór wniosków
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie informuje, że rozpoczyna się nabór wniosków do pilotażowego programu „Aktywny Samorząd” Moduł II – pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym. Z dofinansowania mogą skorzystać osoby ze znacznym bądź umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.
Wnioski można składać w terminie od 1 września do 15 października 2019r.
Dofinansowanie obejmuje koszty czesnego oraz inne koszty związane z uzyskaniem wykształcenia.
Wnioskować mogą:
- uczniowie szkół policealnych,
- studenci szkół wyższych ,
- studenci kolegiów,
- studenci studiów doktoranckich,
- studenci studiów podyplomowych.
Druki wniosków do pobrania na stronie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie www.pcprgarwolin.pl
lub w siedzibie Powiatowego Centrum w Garwolinie, ul. Mazowiecka 26.
Bliższe informacje można uzyskać pod numerami telefonów:
25 685 26 52, 684 26 64 lub 25 682 43 19
Dodał: Administrator dnia 30.08.2019r.
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko Głównej Księgowej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Głównej Księgowej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie
Garwolin, dnia 14.06.2019
r.
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie ogłasza nabór
na
stanowisko Głównej Księgowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie
ul. Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin, (025) 682 43 19
Osoba
ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do
zatrudnienia na danym stanowisku:
jest
obywatelem polskim lub ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii
Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim
Obszarze Gospodarczym,
ma
pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
nie
była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi
gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu
terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo
skarbowe,
posiada
znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do
wykonywania obowiązków głównego księgowego,
spełnia
jeden z poniższych warunków:
ukończyła
ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe,
uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia
podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;
ukończyła
średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej
6-letnią praktykę w księgowości;
jest
wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
posiada
certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg
rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
cieszy
się nieposzlakowaną opinią,
znajomość
przepisów prawa z zakresu: ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach o
publicznych oraz rozporządzeń: Ministra Finansów w sprawie szczegółowej
klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków
pochodzących ze źródeł zagranicznych, Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie
rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek
samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów
budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek
budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, oraz ustawy
o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku od towarów i usług.
Wymagania
dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest
nabór:
znajomość
obsługi systemu operacyjnego (Windows 7, 8, 10) i pakietu Office oraz urządzeń
biurowych ( xero, faks, skaner),
dobra
znajomość programu księgowego Qwant, programu płacowego Qwark i QDeklaracje,
jak również programu SJO BeSTi@ i BudżetJB plus, służącego do sporządzania
sprawozdań,
Zakres
wykonywanych zadań na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
prowadzenie
rachunkowości jednostki,
wykonywanie
dyspozycji środkami pieniężnymi,
dokonywanie
wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem
finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji
gospodarczych i finansowych,
naliczanie
i wypłata wynagrodzeń oraz innych
należności,
terminowe
naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne,
Fundusz Pracy (sporządzanie deklaracji DRA),
rozliczenia
z Urzędem Skarbowym,
analiza
wykorzystania środków przydzielonych z budżetu,
opracowywanie
projektu planu dochodów i wydatków,
sporządzanie
miesięcznych, półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych, finansowych i GUS.
Informacja
o warunkach pracy:
Z
osobą wyłonioną w drodze konkursu zostanie zawarta umowa o pracę na czas
określony w pełnym wymiarze czasu pracy od dnia 29 lipca 2019 r. Następnie po
wskazanym okresie istnieje możliwość zawarcia umowy o pracę na czas określony
bądź nieokreślony.
Informacja
o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w
Garwolinie w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 511, z późn.
zm.) jest niższy niż 6%.
Wymagane
dokumenty:
życiorys
– curriculum vitae (c.v.),
list
motywacyjny,
kwestionariusz
osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
oświadczenie
o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
oświadczenie
o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi
gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu
terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo
skarbowe,
oświadczenie
o posiadanym obywatelstwie,
zgoda
na przetwarzanie danych osobowych,
kserokopia
dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie
odbytych studiów),
kserokopie
innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i
umiejętności (kursy, szkolenia, itp.),
kserokopie
dokumentów potwierdzających staż pracy (kopie świadectw pracy, zaświadczenia o
zatrudnieniu).
Termin
i miejsce składania dokumentów:
Wymagane
dokumenty należy składać w terminie do dnia 24 czerwca 2019 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy
składać w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie przy ul.
Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin lub przesłać pocztą na ww. adres, w terminie
określonym w ogłoszeniu w zamkniętych kopertach z dopiskiem na kopercie:
„Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego Powiatowego Centrum Pomocy
Rodzinie w Garwolinie w terminie do dnia 24 czerwca 2019 r.”
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej
określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze
informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy
informacyjnej jednostki, w której prowadzony jest nabór, oraz opublikowanie w
Biuletynie przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Administratorem danych osobowych jest
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie reprezentowane przez Dyrektora
PCPR, dane kontaktowe: ul. Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin, tel. (025) 682 43
19, e-mail: wydz.pcpr@garwolin-starostwo.pl
będą
przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze
stanowisko urzędnicze na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b) rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
nie będą udostępniane innym odbiorcom,
będą przechowywane nie dłużej niż 3
miesiące od zakończenia procesu rekrutacji,
nie
będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji w sprawie
indywidualnej.
Kandydatom
przysługuje prawo żądania:
dostępu
do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na
zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych),
ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych,
wniesienia
skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę
danych osobowych.
Podanie
danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Odmowa podania danych
może uniemożliwić wzięcie udziału w procesie naboru.
Dane
osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje
wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za
zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie:
„Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach
aplikacyjnych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie, ul.
Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na
ww. stanowisko.”
Procedura
naboru na wolne stanowisko urzędnicze odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260, z
późn. zm.).
(ogłoszenie o naborze na wolne
stanowisko urzędnicze z dnia 28.05.2019 r.)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Garwolinie informuje, że w wyniku zakończenia naboru na wyżej wymienione
stanowisko urzędnicze nie została
zatrudniona żadna osoba.
UZASADNIENIE:
Złożona oferta nie spełniała
wymagań określonych w ogłoszeniu
nr RS/111/1/19 z dnia 28.05.2019 r.
(…)
Janina Kula
Dyrektor
Powiatowego Centrum
Pomocy
Rodzinie w Garwolinie
Dodał: Administrator dnia 13.06.2019r.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Głównej Księgowej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Garwolinie